Hon är så duktig(;

Jag fattar det bara inte. Jag förstår inte hur fort hon utvecklas asså. Jag trodde små bebisar inte kunde utvecklas så snabbt, trodde att de mellan 0-4 månader bara åt, skrek, prata lite gojs och log, men det är ju så mycket mer än bara det. Som idag vänder Haley sig från mage till rygg alldeles själv. Det upptäckte både jag och barnmorskan på BVC imorse, hon är ju så duktig. Gissa om jag blev glad? Jag blev chockad också, för hon höll på att slå huvudet i skötbords kanten. Men det gjorde hon inte, som tur va. Sen nu så la jag henne i soffan på mage och flera gånger vänder hon sig till ryggen, hon tycker nog det är mysigt att vända sig om sådär ofta. Men nu kan iv inte lämna henne själv längre, för en dag kanske hon trillar av sängen eller soffan. Så måste hålla ögonen öppna nu.
Hon är duktig min lilla tös, jag är så stolt över henne och så glad för att hon finns i mitt liv.
Trots att jag fått offra väldigt mycket så är det verkligen värt det. Första leendet gav tillbaka allt som jag offrat. Typ sömnlösa nätter, blöjbyten, fixa flaskan i tid, ja allt! Och jag kan tala om för er att får jag dessa leendena varje gång kan jag vara uppe flera nätter i rad, nyta blöja hela hela tiden trots om de är fulla av bajs, jag kan göra allt för jag dör när hon ler åt mig!! JAG BOKSTAVLIGT TALAT DÖÖÖÖÖR!

Jag älskar verkligen min flicka, hon får mig att stå för vem jag är, hon får mig att älska det jag ser, hon får mig att kämpa, trots att jag är trött och helst vill SOVA. Hon får mig att gå igenom varenda dag och se det underbart! Tack till min fina!♥

Just nu sover hon, så ska göra nuddlar nu. Sen är det ju IDOL. Puss♥


såhär ligger hon just nu bredvid mig i soffan(:
Min fina tös♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0