I sängen..

Det blir ett inlägg till trots allt;) faaan asså jag börjar bli bra på det hära med att hinna blogga vid lillans mat stunder! Det äg ju då man får passa på och blogga:) tycker jag får till med många inlägg om dagen nu. Men dock så känner jag att bloggen är typ lite "tråkig". Känns som det är samma på alla inläggen.. Men så kanske det känns när man är hemma och är mamma! Jag vet ju inte så mycket. Det är ju rätt nytt för mig, trots allt bara varit mamma i 6 veckor. Finns liksom inte så mycket att skriva om nu när man går hemma med ett litet barn. blir ju typ samma sak varje dag, byta blöjor, göra flaska, leka och mysa:) typ det består de flesta av mina dagar. Inget speciellt intresant att skriva om kanske. Men vi får se vad jag hittar på med här på bloggen för att den ska bli roligare. vi hörs imorgon nu ha Haley hunnit somna:) puss och god natt!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0