IDOL röstning

Sitter förtillfället och glor på Idol röstningen. Hatar att det är så jävla sent, med tanken på att jag och Haley egentligen ska sova vid 23. Vi brukar lägga oss då, men jag vill ju så gärna se röstningen, vem som går vidare och så. Men fan att det ska vara typ såhär en evighet efter att de har sjungt!
Aja, bara att acceptera det antar jag. Men om jag en dag blir typ tv producent och typ ska hålla i några program så ska kag tänka på att inte göra samma misstag, jag lovar!(:

Nu är det typ något prgram om nåpgot trubbel för thailands turisterna. Så nu har jag ännu en anledning till att fortsätta att vara uppe. Men jag ska försöka få Haley att sova nu. Men först mjölk till henne så jag slipper att bli störd hela natten;)

Vi hörs sen igen ♥


en dålig bild på mig som togs idag .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0