Internet shopping

Sitter just nu och beställer lite kläder från H&M. Har ju inget att göra och så måste jag ändå köpa nya kläder så passa på att beställa genom internet istället. Dock beställer jag inte bara kläder till mig själv, utan även till Hampus och Haley. Vi alla behöver faktiskt nya kläder. Speciellt Hampus och Haley som växt ifrån sina nuvarnade kläder. Egentligen borde jag förstå att Haley växer ifrån sina kläder snabbt, men Hampus? Har han inte växt klart än han heller? Eller han växer samtidigt som Haley för att göra henne sällskap?;)
Måste fråga honom sen när han kommer hem. Men ialla fall så har jag beställt lite kläder. Hitta dock inget direkt till Hampus, för han är rätt kräsen när det gäller H&M. Är alla killar så?
Aja, nu ska jag försätta att internet shoppa:)!

Vi hörs senare!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0