Iphone 4 skal

Sökte på skal till Iphone 4 och jag är riktigt nöjd med vad jag har hittat! Snygga och billiga skal, verkligen värt priset! Så nu har jag berättat det för Hampus som ringde precis för att säga "god natt" så i helgen ska vi titta tillsammans och eventuellt beställa nån också. Det är väldigt få Iphone 4 skal ute i affärerna, de säger att de som gör Iphone skalen varit sega med att göra skal till Iphone 4, men att de kommer men det tar lite tid. Ja, det är typ bara 2 färgade skal av hårt plast ute och så två olika färger av silikon ute och så i en affär vi såg på Entré fanns många skal av gummi, snygga de med. Men jag vill helst inte ha gummi utan hårt plast! Ja, det är så mycket snyggare tycker jag. Ska visa några skal jag hittat som jag möjligtvis ska beställa sen till helgen.


Samma mönster, fast olika färger.
Priset på dessa ligger på 189:-


Riktigt snygga skal. Skillnaden mellan dessa och de första är att detta är glittriga och annat material.
Priset på dessa ligger på 259:-


Dessa skal kallas Diamond, förstår varför! Jag ska jävlar i det ha en sån här, garanterat!
Men vilken bara? Hade jag fått hade jag beställt alla.. :$
Priset på dessa ligger på 249:- (billigt)



Kommentarer
Postat av: Engla

Hej diamond skalen va as snygga var köper man dom? vill gärna ha ett sånt! mejla var dom finns så är du en ängel!

2012-09-04 @ 17:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0