jag vill så mycket..

Det är svårt att förklara men det är så mycket jag vill just nu!
Jag är så uttråkad så det är sjukt om dagarna. Ja, kvällarna också nu förtiden i och med att Hampus inte är här då heller."/ Varje dag sitter jag och tänker på vad jag vill göra och sånt. Jag kommer inte direkt fram till något svar men jag tror ändå jag vet vad det är jag vill. Jag vill typ göra allt, men om jag ska vara exakt vill jag typ åka utomlands eller åka till en annan stad och bara umgås och njuta av stunden tillsammans.. Det hade varit så underbart om man kunde njuta av en stund tillsammans någon stans förutom här hemma.. Ibland behöver man en tid utanför huset också och vara borta kanske en dag eller två. Sen vill jag typ göra någonting när jag sitter hemma, men vad ska jag göra?! Finns typ ingenting att göra.. Aja, kanske en dag kommer jag på vad jag kan göra! Vi får vänta och se helt enkelt!

Nu snack om annat, så har jag packat klart vad jag ska ha med mig både till mig och Haley till min syster. Sen har jag ätit också, blev sprödbakad fisk i ugnen med mos. Gott!
Sen har Haley fått flaskan också och har vilat en liten stund men är nu vaken igen, men ser ut att hålla på och slockna igen. Om en timme ska jag dra ner till bussen och hoppas på att det är en låg buss! Aja, blir det en hög buss så får jag helt enkelt be någon hjälpa mig;). Nu ska jag faktiskt ta på mig en tröja, och jag undrar om jag ska sätta på min stövlar eller inte. Idag är det ändå sol så kanske tar mina vanliga skor istället!
Men vi hörs senare!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0