Jerry Springer

Jag vet att uppdateringen varit dålig idag, men vissa dagar är sämre än andra, right?
Hur som helst så har dagen varit lugn och bra. Först kom Lina upp en snabb runda, sedan så kom Jane och gjorde mig sällskap och stack för typ 40 minuter sedan. Varit trevligt och vi har haft mycket att snacka om. Som alltid, men så är det när man inte träffas varje dag! Jag och Jane var även ute och gick en liten runda med barnvagnen och Jane var väldigt duktig på att ta på kläder till lilla Haley och så:). Roligt att se faktiskt! Nu sover Haley och jag sitter alltså själv, har tven igång med Jerry Springer, men nu är det reklam så passar på att skriva lite då.


Sen ikväll blir det IDOL och premiär för Skånefruar och de ska jag titta på. Det får man ju inte miss;). Hur som helst så har dagen annars varit bra. Lite tankar och så dyker upp allt mer i huvudet för tillfälligt. Men det är väl så vissa dagar, alla dagar är inte alltid lika bra! Och vissa dagar är inte alltid lika dålig! Thats it!
Nu ska jag göra mjölk åt lillan och sedan titta vidare! Ha det bra♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0