känns konstigt

Jag ska erkänna en sak för er och det är att det känns sjukt konstigt när inte Hampus är här!
Ja, jag vet när vi är tillsammans och han väl är hemma så bråkar och tjafsar vi. Men det gör väl alla, alla par gör väl så nån gång?(!) Eller är det bara jag som är helt fel på det(?)

Jag kan erkänna att jag inte tycker om det här pendlandet. Trots att jag vet att det är hans jobb, han jobbar det är därför han sticker iväg sådär varje söndag och är borta mer eller mindre 5 dagar. Jag vet att han måste göra det för det är ett jobb och han måste jobba för att kunna försörja oss, mig och Haley! Det är jag tacksam över, att han sliter häcken av sig för att tjäna ihopa pengar så både jag, han och Haley kan få mat, få tak över huvudet, ut och göra en massa nöjen, men framförallt vara en familj!
Det är liksom inte så att jag vill bråka med honom när han väl kommer hem om helgerna. Men det är väl så för att jag själv går runt och är stressad 24/7, och så är det väl när man har barn. Inget jag kan ge honom skit för! Men det gör väl att jag blir lättare irriterad och uppretad om ni förstår mig?:s Kanske är det bara jag som är över känslig, vad fan vet jag! Men det är ju inte så lätt för mig heller att liksom sitta och ta hand om ett litet spädbarn själv. Men sen samtidigt så vet jag att han jobbar otroligt hårt för oss. Därför kämpar jag, men ibland tar mina krafter också slut! Ibland tar ju batteriet slut och då måste det bytas eller hur?

Ja, nu när han väl är i Danmark igen så saknar jag honom.. Ja, faktiskt! På något sätt så vill jag bara ha hem honom. Jag är så less på detta pendlandet. Jag tycker inte om det alls! Han kommer hem typ fredagar på förmiddagen sen åker han söndag klockan 20. Han sover med mig och Haley 2 nätter, är med oss typ 2½ dag (knappt!). Han håller om mig två nätter, han ger mig värme, godnatt pussar, godmorgon pussar och massa härliga kramar! Men endast två nätter och morgnar per vecka. Det är faktiskt inte så härligt!:(
Men snart hoppas jag att detta pendlandet är över, riktigt över!

Nog snackar om det så har jag varit ute och kokt vatten så jag överlever natten med Haley. Hon sover just nu, somna strax innan hennes pappa stack. Tråkmåns är hon verkligen.. Men hon behövde nog det. Tycker faktiskt synd om henne, hon vakna innan för en stund sedan och såg sig omkring, precis som att hon letade efter Hampus. Hon brukar ju få höra hans röst, men helt plötsligt är den helt borta. Hon la och titta för sig själv en stund sen somna hon om igen"/. Gör mig lite ledsen faktiskt!
Aja, glömde berätta att hon fick en ny grå dress idag, en mjukis dress! Och en ny body med krage, faktiskt rätt söt:). Men min prinsessa är redan tillräckligt söt, så hon passar i vad som helst♥
Nu ska jag faktiskt nog också sova. Vi hörs imorgon! Natti kramar♥


Såhär vill jag alltid ha det! (en bild sen förra sommaren!)
Min prins!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0