Känslig?

Sitter i mammas nya lägenhet och de har precis blivit klara med att bära upp det första lastet. Dock så finns det mer kvar, trots att de hållt på sen tidigt imorse. Jag som knappt lyft nånting är så jävla trött!! Nej, så heter det inte! Jag är känslig. Jag kan börja böla när som helst.. För det första så är jag irriterad på mamma. Hon frågade Hanpus om att låna hans bil och det fick hon, men hon sa att hon skulle ställa tillbaka den vilket inte blev av till slut!! Hon är dålig på att hålla det hon sagt måste jag ju säga! sen så vill jag gråta för jag vill hem och känna mig utvilad vilket jag inte gör här eller kan Göra här. För de håller ju faktiskt på och flyttar! Så jag tänker åka hem imorgon och sen berätta för Hampus att hans bil är här och att han får hämta den här på fredag när han kommer hem från Danmark. Vilket han kommer vara sur över, för har man lånat något av någon så får man ju faktiskt lämna tillbaka det där man hämtade det också!! Men det förstår inte mamma! men Hon lär väl märka när ingen vill låna ut något till henne igen.. nu ska jag fan sova! god natt Bitches;)<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0