kläder(!)

Kan inte sova, så sitter och bläddrar runt litet på nätet. Kollar runt lite på jeans, ska ju som sagt köpa nya jeans och än så länge har jag blivit förälskade i ett par G-star och lite mindre förälskad i ett par inne på Gina. Jag bryr mig faktiskt inte om priset denna gången, jag har ett ENDA par jeans jag verkligen är nöjd över och som jag tycker är snygga. Resten sitter som skit på mig, antingen är de som påsar eller så korvskin! Ja, ni förstår vad jag menar. Sen behöver jag verkligen nya tröjor, linnen, leggins och bh:ar! BH:AR ÄR NÖD!!!! Riktigt illa faktiskt, och jag överdriver inte en sekund när jag säger att det är nöd. Men var hittar jag bra och bekväma bh:ar? Bryr mig inte mer hur de ser ut, de ska vara bra och kunna hålla mina hängiga bröst uppe!

Sen på tal om kläder så måste jag rensa gaderoben och få i ordning där. Hampus lova mig att nästan månad skulle vi till Ikea och fixa hyllor till mig, tack och lov! Allting ligger i klädhammaren på golvet en hel jävla hög. Ja, ni läste rätt. Om jag har tid och kommer ihåg imorgon ska jag ta en bild så ska ni få se kriget här på Storgatan! Det är en hemsk syn, jag vill helst bara glömma vad jag precis drog upp för er. Men hur som helst nya kläder behövs, och rensa mina graviditets kläder behövs också.

Nu när vi ändå är inne på att rensa kläder så måste jag rensa lillans kläder imorgon. Sen ska jag få försöka få tag i en jag känner som också ska ha barn snart, nästa månad är det väl beräknat? Hon är ett år äldre än mig och vi har träffats rätt mycket, men inte direkt att vi umgåtts eller så. Men i och med hon också ska få en liten och dessutom av samma kön så tänkte jag då fråga om hon ville ha Haleys kläder. Jag menar visst är de använda men inte direkt utslitna eller gamla. Hon har använt typ häflten av hennes 50/56 storlekars kläder kanske typ 2 gånger max. Häflten av dem är oanvända. Man hinner inte med helt enkelt. Ha ni några förslag på en bra sida med snygga jeans, eller kanske en affär med bra jenas och bra priser. Skriv för det uppskattar jag:).

Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0