klar med beställningen


Beställningen är nu klar och har skickats iväg. Och i beställningen fanns även den tröjan här ovanför.
Ganska nöjd blev jag med hela beställningen, men beställde inte så mycket för jag vill ut och kolla i affärer också och kunna pröva kläderna. Men ibland är det faktiskt skönare att beställa via internet, man slipper all röra, köer och pröva kläderna på plats.

Sen beställde jag 3 bodys med skit snygga tryck till Haley. Har sett de i affären men som vanligt så finns det folk som älskar att bryta förpackningarna och förstöra. Istället för att låta förpackningarna va som de är från början så ska de öppna förpackningarna och byta innehållet. Hatar såna människor asså!
Så istället beställde jag bodysarna här och hoppas att ingen bryter förpackningen via posten;).


Haley kommer vara så söt i dessa bodysar;) Speciellt i den som där står I♥mum(a).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0