Kungarna av Tylösand

Sitter just nu och tittar på Kungarna av Tylösand, fast det är paus för tillfället.
Asså jag dör när jag tittar på programmet. Asså jag garvar så jag inte vet var jag ska ta vägen. Visste det är ett skit patetiskt program det är pinsamt hur de beter sig i serien. Men det är fan så jävla underhållande och roligt! Har man typ en dålig dag som jag verka ha alltid så är det här programmet perfekt!

Även fast jag tycker att programmet är patetiskt så har fan underhållandet tagit över det helt. Jag tycker att det är skit bra program! Just för att det får mig att skratta något så fruktansvärt mycket;).

Nu börjar det igen, vi hörs senare!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0