Lite mammig redan?!

Ligger i brorsans rum med Haley, försökt få henne att somna i flera tinnar nu. Men tror ni jag lyckats? NEEJ!! Hon har inte sovit ordentligt på hela dagen, för när hon väl somnat har Teddy väckt henne eller så har det ringt på dörren eller något annat.. Och den hära lilla tösen har nog blivit lite mammig av sig också!! Jag måste bära henne hela tiden, för lägger jag henne ner så skriker hon och slutar inte förrens jag burit upp henne! Hela natten måste hon sova på mig, annars vaknar hon och gapar;/ ja, ni hör. Hon har redan blivit lite mammig av sig! Kan ju knappt lägga ner henne för att gå på toa för då får hon frispel på mig?! Jaha, vad ska man säga? Skämmer man bort henne för mycket genom att bära henne så fort hon bölar så blir det väl såhär I guess.. Nu ska jag kalla fall försöka få skit ungen till att sova. Vi hörs imorgon då ni får vanliga i h roligare inlägg också;)<3

Kommentarer
Postat av: Sari

din blogg är jättebra o rolig att läsa.Kram Sari(Pontus mamma)

2010-09-25 @ 10:41:09
URL: http://tuulikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0