mackor & pojkvän

Sitter i köket just nu och käkar mackor med min pojkvän. Han äter i och för sig inte mer, men han har gjort. Han kom hem typ vid 10 tiden? Eller något. Inte hade jag en aning om det.. Haha! La och mös alla tre i sängen sen så har jag och Hampus hoppat in i duschen och duschat så nu känner vi oss fräscha. Lillan sover ännu, bra det så man kan äta utan att stressa. Tror jag har varit rätt stressig på senaste tid, känner hur magen börja klödda nu mera. Efter vi är klara ska vi nog dra in till Lund och köpa present till Hampus kusin som fyllde 15 i onsdags. Ska nämligen på kalas hos henne imorgon. Sen ska vi köpa lite mat också så vi överlever. Sen vet jag inte vad som händer riktigt, men vi lär väl se:) Nu ska jag sminka mig sedan ska jag försöka att ta på något åt Haley. Hörs!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0