måste till affären!

Jag har ännu inte kommit ut. Jag skulle till affären för att handla hem lite mat. Men nej, ännu har jag inte fått tag i nånting som kan få mig att gå här ifrån. Och uppfatta inte det fel att jag älskar att vara hemma! Det gör jag långt ifrån. Det är härligt att vara hemma då och då, absolut! Men när jag sitter hemma 5 dagar i veckan redan så är det långt ifrån härligt att vara hemma när man väl kan gå ut. Jag kan komma med hur många anledningar som helst bara för att få komma ut. Fråga Hampus, han vet!

Okej, det var inte ens det jag skulle snacka om. Men Haley sover, och jag vill inte väcka henne. Hon väckte ju aldrig mig när jag sov imorse. Så låter henne sova lite till, sen så får vi ändå gå till affären. Och jag är ledsen om jag då måste behöva väcka henne..

Aja, som ni kanske sett så har jag ändrat textstilen både på själva inlägget och rubriken. Får se om jag vill ha det så. Kanske ändrar jag det igen! Och sen så kanske ni sett att jag lagt upp en "dagens outfit", vilket jag inte gjort på evigheter! Jag är så rastlös just nu, jag vill typ bygga på mina naglar, men det kan jag ju inte! Vill inte riva Haley, vilket jag kan göra. Jag har ju ett sånt it som jag kan bygga på naglar själv. Blir ju inte lika bra som att göra det hos en riktig men bara för att ha något att göra så blir det rätt så awesome!
Aja, jag får väl hitta på något annat.. Kanske rensa min egen gaderob?! Nej, allting ligger så fint i en hög inne i klädkammaren så det vill jag inte förstöra!


Där ser ni! Jag ljuger inte, allting ligger så fint så!
(vet inte varför bilden blev rosa, men den blev det bara!)

Jaha, vad fan ska jag hitta på då? Kanske dra till affären och köpa hårfärg eller sitta och kolla runt på internet och beställa lite kläder. För det behöver jag verkligen. Jag ska rensa högen men inte ännu! Känner inte att jag har något behov av att göra det när jag ändå inte har hyllor och lägga mina kläder på.. Så det får vänta tills jag och Hampus köpt hyllor. Men kläder kan man ju alltid beställa(a). Okej, nej jag är riktigt rastlös just nu. Måste göra något! Hör av mig sen!
Ha de så bra, kram♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0