Musik+sängen=sova!

Ligger just nu i sängen, gett Haley en flaska och nu försöker jag få henne att sova men det går ju inget vidare med tanken på att hon sovit typ hela kvällen!! FAN! Varför lär jag mig aldrig att hon inte får sova längre sträckor efter 6?! Är jag som jävla dum i huvudet är nu min fråga till mig själv!! Jag vet ju mycket väl om att sover hon efter 6 en lång stund så är det adjö för sömn för min del!! Aja, nu ligge vi iallafall här i sängen och lyssnar på musik, just nu är det "cooler than me" som spelas! Så jävla skön;) jag ligger och sjunger och dansar till den och HAley pratar och ler åt mig:) finns inget bättre än när hon ler åt mig! Då älskar jag henne så jag spricker!! Men det gör jag alltid<3 nej nu ska jag återgå till min dotter:)<3 kram o puss

Kommentarer
Postat av: yasmine modell fru och mamma

vilken bild på mig är bäst i mitt senaste inlägg

tacksam för svar.

kram

2010-09-19 @ 23:57:25
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0