my super sweet 16

Har precis lagt Haley, så nu sover hon är bredvid mig. Var tvungen att smita iväg för jag höll på att kissa på mig:P
Men nu är det lugnt, har kissat nu. Sitter och tittar på MTV, my super sweet 16. Bortskämnda ungar det finns asså! Man blir lite knäpp när man sitter och tittar på det. För tänk så många som är fattiga och knappt har råd med mat, som inte har råd att bo någonstans så är det vissa som är sten rika som inte ens delar med sig utan kastar bort pengar på typ ingenting! Jag är verkligen inte avundsjuk på dom, ingen anledning att vara det. Det kan inte vara så roligt att kunna köpa exakt vad man vill när man vill. Lite roligare att köpa något när man har sparat ihopa och får vänta och liksom känna sig förtjänt av det! Eller vad säger ni?

Kanske låter det som att jag är svartsjuk, men det är jag inte det minsta lilla. Tycker bara att de som är så rika kunde tänka på de som inte har mat eller boende. Visst kan väl de inte hjälpa att det finns fattiga, men om man nu är så rik och kan slösa med pengar och sånt så kan man ju lika gärna skänka lite till fattiga barn eller så..

Jag tycker faktiskt att my super sweet 16 är fruktansvärt pinsamt program. Hur de som ska ha festerna beter sig, hur de bara tänker på sig själva. Så jäkla pinsamt!
De är inte glada med vad de får, och blir minsta lilla fel så får de fri spel och typ "hatar" sinaföräldrar och vill inte ha fest längre! Vafan är det liksom? Bortskämda ungjävlar rent ut sagt! De bestämmer saker och ska ha det allra dyraste jämnt och säga att det inte finns någon gräns på budgeten. Utan att ens fråga sina föräldrar först! Slöseri, men som sagt inte mina pengar så bryr mig inte. Men istället för sånt skit så kunde de ju tänkt ett steg längre, att det faktiskt finns fattiga människor!


Ni som sett programmet, vad tycker ni om det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0