ny design

Som ni ser har jag en ny design nu. Det är den gamla egentligen, fast jag har lagt till lite mer så att den inte ser allt för tråkig ut. Dock är den inte klar ännu!
Att jag fick denna ideén är ju för att jag läser olika bloggar och alla har sina egna snygga/fina design. Så har fått lite insperation ifrån lite bloggar som jag varit inne och besökt.
Så då har jag satt ihopa det jag tyckt varit snyggt med hjälp av min gamla design som såg typ nästan likadan ut, bara det att jag delat upp styckena mer på denna designen. Men känner mig inte helt nöjd. Ska ändra någonting mer och göra en ny header. Och har ni några förslag vad jag kan ha för färg som bakgrund? Om det ska vara mönster eller inte? Hjälp tack!:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gör du dina design så så himla fina may?

2010-09-28 @ 21:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0