ny färg och header

Trots att jag tidigare idag sa att jag inte skulle göra om bloggen ännu för att jag inte visste hur jag ville ha det, så har jag fan varit igång och ändrat det ändå!;)

Jag tog mig i kragen och ladda ner nya penslar till ps och det gick bra. Ladda inte ner allt för många för det blir bara rörigt och så använder man inte ens hälften av dem. Så jag ladda bara ner de jag tänkte använda och det gick riktigt bra! Jag är annars helt galen och måste ladda hem alla som är fina och ser bra ut! Men denna gången var jag tvungen at prioritera lite och det gick mycket bra:thumbup:!

Hur som helst så blev det ändå hyfsat bra. Men jag är inte riktigt säker om det ska vara den headern ännu, men tog den sålänge. Gjorde två nästan likadana så har inte bestämmt mig ännu. Ni får avgöra helt enkelt:).
Men valde att ha en helt enfärgad bakgrund denna gången, hade rätt ofta mönstrig bakgrund innan jag gjorde min förra design som också hade en mönstrig bakgrund. Så nu ville jag variera lite. Och valde också en fin men ändå mörsk färg. Börjar ju bli höst nu så får man ju hänga med lite då. Jag blev ganska nöjd! Vad tyckte ni om den?
Och vilken header ska jag ha? Gjorde 3 olika, men 2 som ser nästan likadana ut. Och bilden på headern valde jag för att jag ville ha den och påminna mig om hur det var innan och hur det är nu. Den väcker minnen och så tycker jag att den är väldigt fin!
1.

2.

3.


Vilken tycker ni att jag ska ha? (inte mycket skillnad mellan dem men ändå!)

Och så har jag gjort en ny signatur också(:!


Kommentarer
Postat av: frida olofsson

nr 3 ! :D

2010-09-10 @ 20:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0