Pappa kommer hem snart!

Jag vet, jag vet! 2-3 inlägg om dagen var nog rena skitsnacket.. Men vafan ni får leva med det tills jag inte är ensamstående mer:). Imorgon kommer min andra halva hem, antagligen tidigt på dagen. Sen tar han bussen till Eslöv. För imorgon ska bi fira min brorsa;)! Han fyller nämligen år imorgon. Så imorgon blir jag inte ensamstående längre, men det dröjer inte länge tills jag blir det igen. På söndag åker han igen.. Men nu ska vi fokusera på att pappa snart är tillbaka, han kommer snart hem! Aja, inget speciellt ha gjorts idag. köpt nya snygga skor bara. Blir en massa bilder till helgen då jag ska föra över bilderna till datorn och blogga där ifrån;) kul va? Nu- sova!! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0