RASTLÖS

Rubriken säger ALLT!

Jag är så jäkla rastlös just nu, vet inte vad jag ska göra. Jag sitter och tänker och tänker, men vet inte ens vad det är jag tänker på. Jag tänker på om jag sak köpa det jävla nagelkitet så jag kan börja bygga på naglar, men jag vill ändå vänta tills jag gått utbildningen i vinter. Jag ska gå en nagelkurs så jag kan lära mig att bygga på naglar ordentligt och då få lära mig allt som är viktigt om naglarna. Så jag vet inte om jag ska vänta eller köpa det och pröva mig fram sålänge. Men jag vill helst spara pengar nu så jag kan köpa lite nya kläder, både till mig och Haley. Sen typ köpa inrednings grejer till lägenheten, saknas ju fortfarande en hel del. Men ja, jag orkar inte tänka just nu, för kommer ändå inte på en lösning till det för jag är RASTLÖS!


här får ni en bild på Jane och Haley sen i Lördags när vi var på kalas hos Hampus kusin!
Otroligt söta! Och där ser ni lite av Haleys nya kläder också.
Glömde dock ta en bra bild när hon bar kläderna, kom på det efter att jag tagit av henne det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0