sällskap

Jaha, kvällen har varit helt okey. Varit lite IDOL tittande och sedan kom Andreas och Stollen (Andys kusin) hit och gjorde mig och Haley lite sällskap. Vi satt och titta lite på Robert Gustavsson, heter han så? De skrattade och jag fatta inte ens vad det roliga va;) Haha, dålig humor och så! Jag tillhör de med torr humor! Tyvärr är det så! Men jag trivs med min torra humor. Haley vaknade då upp när de kom och var faktiskt väldigt snäll, hon titta på mig som om att jag typ hade gjort henne något, bitch blicken ni vet? Så fråga jag henne vad hon titta på och vet ni vad? Då ger hon mig ett fint leende. Eller vänta! Alla leende jag får av henne är fina!
Så blir Andy typ helt galen, han har aldrig sett henne le, och visste inte att hon kunde det ännu. Så där fick han se en ny syn av henne (: Härligt!

Nu tittar jag på MTV som visar X-effect just nu. Och väntar på att Hampus ska typ komma hem. Han kommer hem nån gång inatt. Så det blir spännande om jag hör det eller märker det. Men skulle knappt tro det. Aja, nu ska jag lägga Haley så hon kan sova lite. Vi där mot hörs senare!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0