Shopping på NOVA & INTERNET

Nu ska jag visa er vad jag köpte på NOVA och vad som kom med paketet från H&M. Hampus kofta är inte med på bild, men han hade den på sig idag så lägger upp en bild på honom med den. Snygg var den iallafall ;)


Ldb Lotion, Maybeline foundation, 3 depend nagelack


Haleys nya overall, björnig! + en gul body fick hon.


och i H&M paketet fanns 3 bodys till lillan. Söta va?


och så kom min stickade kofta/tunika?
och mina coola leggins med skin lappar på:)
hel nöjd faktiskt!


far&dotter♥
där har ni Hampus kofta på bild också.

Sen så kommer nästa paket nästa månad eller ja i början. Allr fanns tyvärr inte på lager. Men så är det!


Kommentarer
Postat av: Sofie

svar: tack för din kommentar may=) va glad jag blir! absolut.. de är surrigt i kroppen och man känner sig allmänt konstig. men hur kul som helst=)

2010-09-25 @ 22:16:18
URL: http://aktaidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0