smink gör det roligare..

Typ för en stund sedan fick jag ett fnitt och fnatt och gick rakt in till toan för att kladda på mig smink. Ibalnd är smink det enda som kan göra allting bättre och roligare. Ja, där ställde jag mig framför speglen, borsta mitt hår till fågelholck och satte på mig lite snyggare kläder än liksom Hampus stora t-shirt utan bopp hållare och satte på mig lack leggins istället för små äckliga mjukis:).
Jag kände redan mig snygg bara jag hade satt på mig andra kläder. Ialla fall sminkade jag mig inte allt för mycket, sket i pudret och gjorde det bästa av saken. Det blev bra det med, och sen håret är mitt största problem... Tror jag sak raka av allt asså. Jag vill typ färga mitt hår ljusare, fast inte blont. Typ ljusbrunt med slingor, ljusa blonda slingor då! Sen vill jag typ ha långt hår, inte så långt som jag hade då jag hade löshår, men långt. Och sen vill jag ha rakt men ändå inte.. Jag vill förändra på något och det är håret den här gången!! Men jag vet ju inte hur, så det bästa blir väl om jag rakar mig!;)

Ialla fall, nu är det The Hills:) Cyaa♥


jag är sneee...


sådär seriös igen:)


min fot ville också visa sig;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0