Snuttan är sjuk!

Godmorgon alla glad och pigga!
Och god middag på mig och min dotter som är icke glada och icke pigga!
Nu vet jag varför hon inte ville sova inatt, jo för att hon fått feber. En rätt hög en och jag får panik och vet inte vad jag ska göra. Satt inne och läste på en sida hur man skulle göra om ett spädbarn fick feber, och är det över 38 grader ska man ringa en läkare. Och jag vet inte vilken läkare jag ska vända mig till ju:s!! Jag får panik och känner mig sim världes sämsta mamma just nu.. Kunde det inte bara vara jag som var sjuk och hade feber istället för att hon också ska ha det.. Hon är så liten och oskyldig och är dessutom världens bästadotter! Nej, gud jag har inte tid med detta. Men hennes feber har gått ner lite nu. Och hon försöker att sova, men verkar inte lyckas, stackarn:(! Om det inte blir bättre så ringer jag Pia (hampus mamma, Haleys farmor) och ber henne om hjälp. Den enda hjälp jag kan få direkt i och med hon också bor här ju. Men nu ska jag försöka att ta tempen på henne, och gosa med henne så hon blir bättre.
Bloggen får komma efter idag, tyvärr!


min fina dotter!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0