Sorry!

Föörlååt för min frånvaro:(! Ledsen att uppdateringen inte är på topp men min mamma har inte internet ännu vilket gör att jag inte kan blogga från en dator. Vilket betyder att jag bloggar från min Iphone just nu och det måste jag göra ända tills jag kommer hem igen, vilket är fredag då jag har till gång till en dator och vanligt internet. Visst är det ibland smidigare att blogga från mobilen men jag har ännu inte hittat en rythm i det;) kanske om ett tag. Idag hade vi tid på BVC men hon har inte lämnat tid lappen i Haleys lilla bok så jag visste inte det. Och sen har hon ringt men nånting har hänt med min lur?! Jag kan svara "ibland" , vilket innebär knappt! Jag kan ringa upp typ då och då.. Typ den funkar som den själv vill.. Så jag har inte kunnat vara på barnmorskan när hon ringt. Men Hampus ringde och spela in ett meddelande innan. Men barnmorskan ringde Hampus mamma få att ge oss en ny tid och så. Hon kan ju inte få tag i Hampus så lätt i och med han är i Danmark och jobbar. Aja , hoppas min mobil slutar klura snart! Igår blev det ju Nova, blev lite små saker till mig själv och Haley fick en ny färgglad body och en fin nalleoverall;) jätte söt! Ni får vänta med bilderna tills jag kommer hem:) så länge får ni vanliga tråkiga inlägg, men det duger så länge va? Nu ska vi strax sova! Först få Haley att somna i alla fall. Vi hörs mer imorgon, sov gott!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0