Sur puppa

Jag har nog en sur puppa till bebis asså! Shit, hon somna i min famn så la jag ner henne försiktigt i sittstolen här precis bredvid mig, så vaknade hon till då såklart. Vad tror ni? Hon ger mig värsta bitch blicken en stund, sen tittar hon lite snet sådär på mig och med den blicken frågar hon mig "vem tror du att du är egentligen" typ nåt sånt. Hon tittade sida från sida typ flera gånger och sedan tog hon ut och in tungan 3-4 gånger och sen vände hon huvudet åt tven. Säg inte att jag fått ett barn som är en bitch redan som bebis! Anej, säg inte att hon fått min attityd asså! Då vet jag vad jag ahr att vänta mig sen när hon är typ sådär 11-12 år och framåt tills hon själv typ skaffat barn och så! Nej, hon får gärna ha mer av Hampus attityd. Den lugna men ändå hårda typen, det blir liksom en bra kombination. Jag menar en sådan söt bebis som Haley hade väl ändå inte passat som en bitchig diva? Hade hon det? Nej, hon är ju alldeles för söt för det och luktar så underbart gör hon också!

Min lilla söta och god luktande bebis!♥

Har ni tänkt på hur gott bebisar luktar egentligen? Det är en doft som inte går att beskriva. Men om jag skulle få försöka att beskriva den så skulle jag typ säga; en mjuk, skön och härlig doft! Typ bebis doft, haha!

Nej, nu ska jag och lillan nog snart gå till sängen. Hon får i sig en flaska nu som hon äter av själv. Men hon spottade precis ut flaskan så nu käcker det lite mjölk. Men det torka jag bort nu, istället för att suga på flaskan sover hon nu! Min tjocka bebis asså! Gud, förresten sån skillnad det är på henne idag och på när hon kom ut till världen asså. Visste verkligen inte att barn växte så snabbt. Men det känns som det var igår hon kom. Jag blir alltid lika rörd när jag blickar tillbaka. Nej, nu ska jag inte skriva mer och inte snacka om det för då börjar jag lipa! Jag är så känslig av mig nu förtiden. Nu ska jag sova, eller försöka!

Vi hörs imorgon, sov gott och dröm fina drömmar! Puss & Kram♥


På bilden ligger hon i soffan och krälar. Otroligt hur snabbt hon växer
& hur snabbt hon lär sig något! Varje dag får jag uppleva en ny grimas
eller höra nya ljud eller möta nya blickar! Det är helt otroligt!
Att vara mamma är också ett jobb, fast man får inte betalt för det.
Men det gör absolut ingenting, jag skulle alltid vela jobba som mamma
och inte få betalt för det! Jag älskar mitt jobb som mamma.
Och på tal om mamma-jobb så kommer jag alltid att jobba som mamma.
Kommer aldrig bli av med mamma jobbet! Inte så länge Haley behöver mig.
Jag älskar min flicka mest av allt annat och älskar att ta hand om henne varje dag!♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0