tjejigt ;)

Om en liten stund ska jag dra ner till Hampus mamma och hans syster på middag. Pia ringde nämligen mig och skulle egentligen låna Haley en runda idag, men Haley ville hellre sova så det gjorde hon. Så istället frågade Pia om jag skulle göra något ikväll (vilket jag inte ska), så hon bjöd ner mig på middag. Eller ja, frågade om jag ville äta tillsammans med henne och Lina. Ja, det tackar jag inte nej till.. Är det någon som behöver sällskap just nu så är det jag!! Men jag har klarat mig två nätter och två dagar, gratta mig för det kanske?

Aja, ska äta upp min sista Ben&Jerry´s nu, sedan byta bajsblöja på Haley och sen börja gå neråt! Vi hörs ikväll. Kommer antagligen att mobilblogga hemma från Hampus föräldrar. Men ha en bra kväll!♥


rätt cool")

mycket cool med Ben&Jerry´s ;)
såhär ser dagens utseende ut ialla fall! Vi hörs senare ! Kiss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0