typ uttråkad?

Jag är typ såååhhhäääär megaa uttråkad och typ är så jävla sugen på en stor jävla portion med god mat! Dock vet jag inte riktigt vad jag vill äta, men vill ha något gott att käka. Men jag ska dra ner på det onyttiga nu och verkligen ta tag i träningen. Måste gå ner i vikt, komma i form och trivas med mig själv.

Nu när Hampus börjar jobba som vanligt i Sverige igen så ska jag fråga om han vill hänga med och typ gyma eller så att vi gåt ut på en promenad varje dag efter middagen. Det är ju också bra!
Jag menar inte att vi alltid måste träna hård tränig eller gyma så vi spyr eller springa löpning så vi dör! Utan att vi bara rör oss ialla fall någon dag i veckan så vi liksom kan komma i form och äta onyttigt och känna att vi förtjänar det! Dock så menar jag inte heller att vi ska få äta onyttig mat efter varje träning, men typ varannan vecka eller typ 2-3 gånger i månaden. Förstår ni mig?

Vi båda måste ut och röra på oss och komma i form. Vi måste ju vara snygga föräldrar inte sant?;)
Okej skämt å sido!
Ialla fall jag ställde mig på vågen idag och insåg att jag gått upp i vikt igen! Efter att gått ner 14kg efter graviditeten så har jag nu gått upp 2,5 kg. Det är mycket, för mycket! Det ska inte ens behöva vara så. Jag ska ju först gå ner alla mina kilo som jag gick upp. Så detta var inga kilon jag behövde just nu!!
Jag vet varför jag gått upp och har bara mig själv att skylla på..
Jag har tröst ätit rätt mycket nu när Hampus jobbat i Danmark. Ibland för att jag är så jävla uttråkad, ibland för att jag saknar att ha någon här. Och sen ibland äter jag inte alls och sen när jag väl äter, så äter jag skit mycket skit och annat sånt. Skit dumt av mig jag vet!
Sen så har jag mått dåligt nu pga depression så jag har tröst ätit rätt mycket, trots att jag inte ska det.
Så nu när Hampus kommer hem och ska jobba i sverige hädanefter så ska vi ta tag i situationen och klara det tillsammans. Jag kommer att dö av träningsvärk, men fan jag klarar det!!

Aja inlägget skulle inte ens handla om det. Men snackade ialla fall precis med Hampus, han skulle lägga sig. Imorgon jobbar de natt och på torsdag med. Så de kommer hem tidigt på fredag istället:). Sköönt!
Nu ska jag ta hand om min dotter , vi hörs!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0