Uppdateringen är på topp!

Jag tycker faktiskt att jag bloggar på bra nu förtiden. Ialla fall de närmaste dagarna har jag bloggat på bra. Eller ja, uppdateringen började som bäst igår. Vet inte hur många inlägg jag slängde ihopa asså, men det var lagom många tyckter jag ialla fall. Kanske har jag hittat en rätt metod nu när det gäller att ta hand om en bebis och blogga samtidigt? Ja, jag tror det. Haley ligger ju oftast i sin babysitter nu mera, och där storm trivs hon verkligen. Trots lite gnäll då och då så älskar hon sin baby sitter. Att hon gnäller är nog för att jag blir tyst en längre stund och då tror hon väl att jag dött eller något.
Hur som helst så ska jag försöka hålla i med att ha "uppdateringen på topp" hela tiden. Men på helgerna kommer jag självklart inte att blogga lika mycket med tanken på att jag vill tillbringa tid med Hampus och Haley då. I och med att Hampus är och jobbar i Danmark och inte kommer hem på vanliga vecko-dagar. Så på helgerna tillbringar vi tiden tillsammans och är en familj. Hoppas att ni förstår det, men så fort Hampus inte jobbar i Danmark längre och allt är som vanligt så kommer jag att blogga lika duktigt på helgerna som på vardagarna;)
Men ni får hålla ut helt enkelt.

Nu ska jag faktiskt ta och käka glass, precis ätit min middag som blev krögar pytt;).
Så gott:thumbup:! Lillan sussar gott i sin babysitter nu efter att ha fått mjölk i sig!
NU- glass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0