13e april 2011

Tjenare alla läsare!♥
Känns faktiskt som jag kommit tillbaka till denna bloggen mer och mer. Tror nog att jag kommer ha denna bloggen som min ända. Jag älskar denna bloggen och den är MIN. Hur som helst, sitter och käkar knäckebröd just nu. Inget jag brukar göra men lite nyttig får jag vara nu.
Påtal om nyttig! Vet ni vad jag gjorde i 1 timme och 15 minuter igår kväll? -Jo, jag tränade! Gymmade med Hampe, Lina & Mela. Gym och gym, ett litet sådant iallafall.
Det var ytterst trevligt och extremt jobbigt! Jag ville kräkas men jag klara mig!
Okey, helt ärligt! Jag höll inte igång i 1 timme och 15 minuter, men jag var där nere så länge.
Det enda jag gjorde var spina 15 minuter, han 5-6km inte så mycket. Men tillräckligt för att vara mig. Sen gick jag på löparbandet i 16 minuter, joggade lite mot slutet. Sen vilade jag typ i 15 minuter sammanlagt. Om inte mer!
Sen körde jag några situps och sen tränade jag benen och sen bröstmusklerna!
Och idag mår jag nästan PRIMA!
Förutom att jag har ont lite här och var och sov som en stock så mår jag toppen!
Idag kör jag kanske ett pass tilL tillsammans med Lina. Roligare när man är fler.
För er som inte vet, så var det 3-4 år sedan jag tränade ordentligt! Alltså 3-4 år sedan jag tränade intensivt, förr tränade jag basket, sprang ofta, och spelade match. Men jag tränade ute på träningsverkstaden där jag bodde ett tag också, men det var bara några få pass jag verkligen orkade med. Fyfan vilket tempo de har!
Igår körde jag mitt eget tempo. Men jag saknar att träna bland folk, i grupp så man kan peppa varandra. Och sen att någon är på en hela hela tiden. Det är drygt, men en sån underbar känsla!
Jaja, nog snackat om det! Jag ska in mot Eslöv sen vid 14. Sen ska vi in till Lund. Hämta mina pengar. Köpte guldkortlekar från Kombodja som jag sålt och har nu fått ihop lite pengar. De pengarna har jag bestämmt mig för att ge till Haley. Antingen så sparar jag dom eller så får hon leksaker eller kläder. Eller hälften hälften!
Haley får mycket grejer. Men det är fortfarande grejer som verken jag eller Hampus köper. Utan hennes mormor, mormors kompisar, farmor & farfar osv.
Nej, men ni får ha en toppen dag! Puss♥

Kommentarer
Postat av: Frida

keep up the good work May, and keep up your beautiful smile. I know that you can do what ever you want. I belive in you.

2011-04-13 @ 21:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0