17e april 2011

Hejsan bloggen!♥
Allt bra med er? Jag mår bra och lever ännu. Men idag är inte min dag. Verkligen inte. Har bråkat lite med hampus släkt. en utav dem beter sig som en 12 åring. Verkligen super pinsamt. Vi ska flytta här ifrån och det är inom kort. Håller på och letar efter lite lägenheter nu i Lund. Ponne ville det och det vill vi med.
Bra att ha nära in till stan eller ja, nära till allt.
Men vi får se vart vi hamnar. Jag vill ialla fall bort. Jag trivs inte här och mår dåligt.
Både jag och Hampus bröt ihop idag. Vi klarar inte detta mer. Ingen är perfekt, inte vi heller. Och folk kan inte förvänta sig det. Och sen blir det alltid mycket snack om andra håll. Jag är inte svensk så därför blir jag alltid påhoppad mer än andra. Och jag skiter väl mest i vilket, de som snackar är oftast ingenting till mig. Men jag vill kunna trivas där jag bor. Sen i och med att vi faktiskt betalar hyra här och bor här till skillnad från en annan så borde den människan inte komma med något över huvudtaget. Men men, det är väl från person till person vad man tycker och tänker.
Från det ena till det andra, Ponne är fortfarande här. Sover här tills imorgon. Sen så åker han och Hampus hem till honom imorgon och jag och Jane blir här.
Jag och Lina ska träna imorgon också. Ska bli skoj att röra på sig!
Och idag var vi inne i Hörby och kolla på Lasse Stefans och Anna Hertzman. Roligt!
Nej nej nej. godnatt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0