1a april 2011

April april din feta fisk!
Hejhejhejhej&hej bloggen!
Det där ovanför vet jag inte ens varför jag skrev. Men tyckte väl att det blev snyggt där antar jag?!
Hur som helst så har dagen varit riktigt slapp. Inte gjort ett skit! Eller joho, jag fixade naglar till pia imorse. Sjukt roligt och längesen var det jag fixade på någon annan. Jag byggde ju på mina egna naglar för en vecka sen. Men ska jag vara ärlig? Jag slet av dem nu precis. Inte ens en minut sedan, vet ni varför?
Jo för att när jag vill påbyggda så får jag panik för att jag tycker det är jobbigt och göra på sig själv. Men sen när jag väl har påbyggda naglar så vill jag inte det längre. Dels för att det är irriterande med dem, man kan inte göra som man brukar. De är i vägen och tar bara en jävla massa plats. Sen så kan man inte skriva snabbt på tangenterna längre för att de tar imot! Ja, typ så är det!
Därför rycker jag loss naglarna, dels för att jag vet att det är jag själv som gjort dem och för att jag vet att jag kan göra det flera gånger om utan att det ska kosta mig typ 500kr.
Men förr när jag byggde på hos en riktig så lät jag dem vara tills de inte gick mer. Och det kändes hemskt! Det vill jag lova!
Hur som heslt, Hampus har inte kommit hem ännu. Hatar när de slutar sent på fredagar. Speciellt när man planerat saker. Ikväll kanske vi drar till jägers eller så tar vi det lugnt hemma. Men Haley ska till mormor i vilket fall. Mormor ville ha henne tills imorgon. Längesedan de två var för sig själva. Haley är lite små krasslig så vill egentligen inte lämna bort henne, men mamma kunde ta hand om henne.. Och ville det mer än gärna. Så ja visst varsågod. Jag tackar inte nej till egentid ibland!(:
Okej, nu ska jag lägga min dotter vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0