25e april 2011

Hejsan!
Ville bara börja detta inlägget med att säga att det finns en ful gubbe, en väldigt gammal sådan som sitter och kommenterar mina inlägg och tror att jag bryr mig. Detta är för helvete min blogg, tror du jag bryr mig om dina ord som inte ens kliar mig i ryggen? Inte ens i rövhålet vill säga! Jag skrattar mest åt dig.
Du tror att du vet något. Men grejen är att du vet ingenting. Du vet inte ens hur mitt och Hampus förhållande är, så käften eller något? Men jag förstår dig, du har ju ingen fru i den åldern och jag tycker synd om dig, men jag förstår också varför.. Ska bli otroligt skönt att flytta här ifrån, men fy fan vad jag kommer att sakna dig! Ditt fula ansikte! Puss på dig sötnos!

Aja nog snackat om det.. Helgen har varit fullspäckad. Och rolig såklart.
Igår dansade jag Thaidans, vilket var rätt roligt. Men lite jobbigt att tiderna aldrig hålls.
Senare på kvällen kom Ponne. Nu har han och Hampus bytat bilar. Jag saknar GALANTEN sjukt jävla mycket!
Jag älskade den bilen, den gav ett ljud som fick mig att känna en enorma känsla. Helt underbart!
Och idag har vi varit i malmö hela dagen, hampus har nu fått köpa sin efterlängtade basslåda och allt vad de nu är.
Nu är han väldigt kär i sin Audi. Juste idag fick Haley sina första solglasögon! Skit coola!
Nu ska jag inte skriva så mycket mer. Kommer bilder snart. Nu ska jag kolla BB, men under pausen tar jag och lägger upp lite bilder.. Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0