26e april 2011

God middag bloggen♥
Fint väder har vi idag också. Väldigt skönt, men dock för varmt för att låta Haley vara ute och sitta i solen och mysa. Hon har fått solexem och jag vill inte att det blir fler. Hon är så röd och torr. Det är synd om henne, väldigt synd faktiskt. Men men, vi kan iallafall leka ändå.
Jane kommer nog snart så att vi kan gå ut och fika och ta med Haley i barnvagnen så hon kan få mysa med oss!
Känner mig väldigt pigg idag faktiskt. Brukar annars känna mig rätt trött och sliten. Men men, idag känns det bra!
En sak jag känner är dock hur allting börjar spårar ur. Hur en person följer efter mig och bara försöker trampa ner mig, jag tänker fan inte ge mig! Jag har inte gjort något fel. Och har jag det så kan jag fan ta mig stå för det också! Men denna gången hoppar jag över..
Jaja, nu ska vi faktiskt in till Hörby, jag måste in på frosta skolan för att söka in till gymnasie. och ingen har sagt något tidigare. man blir förbannad ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0