29e april 2011

Hejsan bloggen!

Shit vad jag är sliten. Trött som ett jävla gnu! Haley är därimot tvärtom. Pigg och gla. Leker och leker min unga dam.
Hon är verkligen ett liv nu, för så var det inte så mycket liv man fick av henne. Men idag så är det grejer som välts och saker som dras ner och går i sönder. Inte hennes fel, vi får skylla oss själva som inte tagit undan det. Men det har väl helt enkelt gått rent för snabbt.
Trodde ju inte ens att hon skulle lära sig krypa, utan börja gå direkt. Men så var inte fallet. Efter att hon lärt sig ställa sig upp så lärde hon sig strax att man kunde krypa..
Hon är begåvad mitt lilla troll barn! Hon är en av anledningarna till att jag orkar vakna upp varje morgon!
Att vakna upp och höra henne säga "hej" är något underbart! Jag älskar henne otroligt mycket!♥
Nej, nu ska vi mysa vidare, sen får jag se vad kvällen har att erbjuda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0