5e april 2010

Godmorgon bloggen! Eller förmiddag kanske?

Natten blev en lång. Tårar som svämmde över och smärtan tog kontrollen över mig.
Känner inte att jag har något stöd här hemma överhuvudtaget. Känner mig mer lurad av den personen som stod mig närmst! Ville bara väcka Haley inatt och krama om henne. Ville att hon skulle finnas vid mig och säga mig att allt kommer att bli bra mamma. Men Haley sov. Och jag tyckte inte att hade någon rätt att väcka henne överhuvudtaget så därför blev jag ensam.
Snack om annat så är jag uppe såhär dags för att jag ska med bussen till Eslöv. Ska följa med brorsan min till tandläkaren. Snäll syster som jag är!
Sen får vi se vad som väntar. Men nu måste jag kila iväg. Ha det bra idag!♥

Kommentarer
Postat av: Sari

tack fina goa du för ditt inlägg i min blogg som gjorde mig verkliogen glad.....1000 tack

2011-04-05 @ 14:30:45
URL: http://tuulikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0