7e april 2011

Tjenare bloggen!♥
fan allt känns bara rörigt. Jag har typ hundra saker jag måste fixa innan jag kan börja med plugget.
Känner mig typ halvt död! Men jag kämpar.
planerar lite på hur min 18års fest ska se ut. Vill ha det så roligt så möjligt. Och tror att jag kommer hyra en lokal där jag kommer ha både vänner, och familjen och hampus släkt! Sen får man gå när man vill. Men det blir typ mat och tårta som vanligt. Sen så blir det party hela natten lång! Men Haley är mitt största problem just nu. Vet inte vem som ska passa henne. Men får väl snällt snacka med mamma. Tror nock hon förstår mig!
Det känns bra att vara mamma, men även få hjälp och stöd när man behöver det. Och att man får släppa loss när de är dags! Det är det som behåller min ålder.. Även fast jag är 17 fortfarande så känner jag mig som 30+ men när jag är själv och Haley blir passad så känner jag igen mig själv igen!
Det är inte alldeles lätt det där att gå från 17 till mamma. Det är nog det svåraste jag gjort! Men också det bästa!
Jaja, ser att någon kommenterat att det kan vara svårt att få jobb på WILLYS! Ja, det kanske det är! Men också bra att jag har självdiciplin nog och kan söka jobb utan att någon behöver säga åt mig.. Och att jag kan ta ett ansvar.
Sen om jag får jobb eller inte, det är ju upp till dem. Men jag letar vidare. Jag slutar inte att leta jobb här! :)
Så är det!
Nu ska jag leka med haley!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0