en blogg jag följer..

nu tänkte jag länka en blogg som jag följer dagligen. En blogg som är rolig att läsa och en blogg som får mig att tappa hakan ibland. Denna personen har rätt i alla ord hon skriver. Jag blir lika förvånad varje gång!
Den bloggen som jag tänkte tipsa er om är Sari´s blogg(ponnes mamma).
Den bloggen får mig att tänka igenom en hel del. Om jag läser lite längre bak.
Hon är ju en fantastisk mamma och jag vill ju också bli det. Så jag får ta mina chanser och lära mig hur hon gör:)hihi! klicka här för att komma till bloggen!


Kommentarer
Postat av: Sari

Naaaw....underbara goa du



Tack för komplimangen



Jag är helt säker på att du redan är och kommer att bli en helt fantastisk mamma och sambo/fru



Stor hjärtekram till dig

2011-04-16 @ 15:05:49
URL: http://tuulikki.blogg.se/
Postat av: ShimoAngel<3 17 och morsa

Vad fin blogg du har! Vadd ska du göra idag?:)

2011-10-17 @ 01:58:09
URL: http://shimoangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0