Godnatt

Nu säger jag faktiskt godnatt till alla fina läsare!
Hoppas ni får en skön natt i sängen själv eller med någon!
Själv kommer jag att ligga bredvid min prins. Så mysigt! Och även min bror som sover här, men han ligger på madrassen. Men alltid skönt att sova med många nära sig. Tycker inte ni det?
Dock saknas Haley. Men mamma ville ha henne en sista natt. Mamma får ju inte möjligheten att träffa eller ta hand om Haley då hon jobbar på vardagar. Därför passar mamma alltid på när hon har semester eller är ledig. Som typ helgen. Då brukar hon ha Haley en dag på helgerna. Men ibland blir det inte alls någon dag.
Hur som helst så lovar jag er mer och bättre uppdatering under dagen. Kommer slänga upp en massa bilder också! Ska be hampus fota när jag dansar. Sen kommer där upp andra bilder också.
Har glömt fota de saker jag köpt från Thailand men slänger upp det efter hand!:)
Nej, nu ska jag nanna!♥
Ni får sova så gott! Så hörs vi senare idag.
Slänger upp några bilder på mig just nu också!;)
Ser ni något annorlunda? Mitt hår är platt, och det tackar jag Lina för som plattade mitt äckligt slitna och tjocka hår idag! Och dessutom borstade ut håret till mig efter morgonfrillan. Att hon orka!
Sen har jag mammas klänning  på mig som jag fick med mig hem idag. Super fin!
Ni får en bättre bild på det imorgon då jag faktiskt ska ha den på mig(:

Kommentarer
Postat av: lina :)

JAG TYCKER DET ÄR KUL ATT PLATTA HÅR! :)

nästa gång ska jag ta i lite hårdare så du får lida lite ;) haha!

2011-04-26 @ 17:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0