godnatt

sov gott allesammans. Min dag har varit helt okey. Varit med bror typ sen jag vaknade. följde med honom till tandläkaren och sen så har jag varit med min mamma och haley med såklart!
Nu har jag blivit dålig igen. Vi smittar varandra fram och tillbaka hela hela tiden.
Denna gången är det haley som smittat mig. Tror inte det finns någon annan faktiskt. Eller om det inte är Ponne! Han var den enda som drack ur mitt glas i lördags. Och det var han jag vaknade upp bredvid. Eller är det Corre. Hade en söt gris på var sida av mig. Så nu börjar jag undra. Vem av er är sjuka? Vem av er bär en hemsk och eländig sjukdom? berätta för mig! för i såna fall så ska jag porta er tills ni blir friska!:(
Vill inte göra så men jag vill ju inte heller vara sjuk!
Nu ligger febern näst in till mig. Och halsen smärtar rejält! Näsan är täppt och ögonen svider. jag tror jag kvider lite till va?
Hur som helst nu är det sängen! godnatt på er fina!♥
även om det är tungt att bära på smärtan så kämpar jag dag för dag.
jag försöker att glömma och låtsas som att allt är okey.
och jag lyckas kanske dölja det för vissa men inte för mamma, för hon ser!
allt är så jävla genomskinligt att hon inte ens vill säga något till mig.
hon sa-"jag säger inget, så har jag ingenting sagt"
Hon har rätt i allt min mor. Hon valde till och med att inte snacka om saken nu,
för hon visste att det skulle göra ännu mer ont för mig!
-Men sanningen gör ont!
Jag försöker le och leka glad, men när allting släcks och natten kommer blir jag ett jävla vrak.
Jag vill inte ha det såhär. Jag vill att allt ska vara som förr!
Jag önska att det aldrig hade hänt, att jag aldrig behövde falla sådär pladask.
Nu är det bara att kämpa som finns! Dag ut och dag in.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0