KROSSAD.

Känner mig så sviken, sårad, krossad och lurad!

Jag vet om att jag inte varit en ängel i alla lägen, men jag försöker alltid göra mitt bästa!
Jag försöker att rätta till saker även fast det är jobbigt, men även jag behöver tid. Även jag måste tänka igenom saker, prata och gråta! Jag är mänsklig, precis som alla andra. Jag behöver tid jag med, jag behöver fälla tårar för att inse. Jag behöver se saker från andra sidor för att förstå. Jag måste snacka innan jag kan se det på ett annorlunda sett. Jag behöver tid för att förändra mig!
Jag behöver begå misstag för att göra det rätt! Men det är så jävla svårt när man är ensam! Det är svårt när man inte får tala om sina känslor. Det är svårt när man inte vet vilken väg man ska ta. Det är svårt när man inte får stöd eller vågar att gråta för att man stämplas som svag!
Jag vill inte vara den dära tjejen som tappar kontrollen, men jag gör det och det är inget jag kan styra över. Men jag kan inte alltid vara på topp och trycka på "delete" så att jag glömmer så att såren läks. Jag måste ta min tid. Ta en dag i taget! Det är nånting jag MÅSTE!
Det jag ville komma till nu är att jag inte är på topp för fem öre. Jag känner mig ner trampad, sviken, sårad, krossad, lurad och så jävla meningslös!
Jag har aldrig kännt mig såhär värdelös förr. Detta är första gången och antagligen inte sista heller.
Jag kräks så mycket jag gråter, jag skakar så dåligt jag mår.
Jag längtar bort, bort där ingen annan är!
Jag vill vara för mig själv tills smärtan är över! det finns ett ordspråk som tyder såhär -"tiden läker alla sår"
Just nu kan jag bara säga dra åt helvete! Jag tänker inte inbilla mig att det gör det, även fast jag vet att det en dag kommer att bli så. Men jag är så jävla sårad! Jag har så ont!
Trodde aldrig att någon man älska så mycket kunde få en att falla pladask!
Känner mig värdelös och vill helst inte ens se dig i ögonen! Du får mig att må illa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har hänt?? :( <333

2011-04-06 @ 16:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0