läggdax

Nu ska jag lägga mig och sova. Är förkyld igen och febern är kvar.
Men bara lite.. Hoppas att det snart går över.
Idag har dagen varit rätt bra. Mamma åker och jobbar i danmark imorgon, vilket innebär att jag ska vara i eslöv och hålla öga på min bror. Det kommer säkert att gå bra! Han är inte så busig. Han är rätt lugn för att vara i den åldern(12år).
Jarin har varit här upp, jag har hjälp honom med sitt CV, och jag har sökt jobb idag. De ska ju öppna Willys i Eslöv så har varit där och lämnat ett CV jag med! Känns sjukt bra. Hoppas bara på att det blir något. Men det kan ju bli svårt då jag inte är 18, sen att jag är "ung mamma" gör saken mycket svårare. Och sen att jag inte har körkort. Men det ska jag fixa så fort jag fyllt 18!
En månad kvar, sen får vi se!
Idag har jag mått hyfsat. Tankarna har vandrat lite här och där. Men tiden läker alla sår!
Nu försöker jag bara att resa mig upp, det är lite trögt. Men det kommer tillslut!
Nu ska jag sova, så sov gott allesammans!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!

vill bara säga att det är rätt svårt att få jobb på willys, då folk från berga lågpris har för tur och de från willys :( men kämpa på! lycka till :)

2011-04-07 @ 09:53:49
Postat av: Caroline Lindvall

Åhhh, så bra!! Lycka till och hoppas du får jobbet! Lite extra pengar i fickan, gör alltid att man mår bättre! Hälsningar från oss!

2011-04-07 @ 18:13:11
URL: http://tildevilde.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0