massa tankar..

Jag har en massa tankar som snurrar runt i mitt huvud.
Jag har mycket att tänka på just nu.
Sen att jag bråkat med mamma gör ju inte saken mycket bättre. Rätt irriterande!
Men ibland behövs även det. Det jobbiga med min mamma är att hon ska vara den enda som ska säga något, sen lyssnar hon inte på vad den andra har att säga! Det är drygt!
Så ska vara ifrån henne ett tag nu. Vi är nog för mycket in till på varandra. Trots att vi inte bor ihopa längre.
Sen så ringde jag upp till skolan jag skulle söka till och be om en blankett hemskickad. Men nej, jag måste få hjälp av en grundskola eller ett annat gymnasium med att söka in på "nytt".
Så ska ta och ringa in till Frosta skolan imorgon. Har inte gjort det ännu.
Och sen fick jag reda på att de öppnat ett nytt gymnasium, vilket innebär att det är nya linjer också. Så jag tror att jag ska gå Ekonomi nu.
Sen så ska jag leta jobb som ett jävla sär. Måste ha jobb! Måste jobba!
Sen så ska vi leta en ny lägenhet, och det är nuuuuu! Och sen så måste allting börja om från början igen. Och Haley fyller snart 1 år, vilket innebär dagis och sånt..
Och jag fyller 18 om en månad, och körkort måste fixas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0