Ost&Skink Paj

Hejsan bloggläsare!♥
Har precis suttit och ätit ost och skinkpaj som ni säkert såg på rubriken.
Gott var det, jag och Hampus har blivit väldigt lata med att laga mat den senaste veckan. Dels för att det är fint väder och vi blir utmattade av det. Och när det är varmt har jag svårt för att äta. Eller har mer eller mindre ingen aptit till mat. Så vi har helt enkelt ta vad det finns att äta.
Men imorgon ska jag laga mat, blir nog fläskfilé med potatis om det går som jag vill och tänkt mig.
Annars idag har jag haft sällskap av Miche och Anna hela dagen. De kom tidigt imorse och vi har umgåts, tittat på Eva&Adam och haft det allmänt roligt..
Sen kom Hampus hem, och imorgon är det Fredag redan. Och tror Ponne kommer hit då. Hoppas på det iallafall. Alltid roligt att ha honom här. Saknar dock Corre och Mathilda lite. Länge sen man träffa dom ju♥
Hur som helst så ska jag titta lite på tv nu, och sen ska jag faktiskt titta på lite parfymer inne på internet. Kanske jag hittar något. Hittat en billig sida nu ju. Alltid skoj att bläddra igenom då.
Nu ska jag gå till tven så vi hörs sen igen!♥
jag i söndags, då jag hade gjort vid mig för thaidans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0