Sov gott..

Jag ska faktiskt gå och lägga mig nu. Har sett BB och Katta verkar ju mest blåst. Nu tittar jag på Monster till svärmor. En rätt bra film, tror det är Jessica Alba som är med i den. Och hon är typ världens snyggaste!
Jag är faktiskt riktigt trött ikväll. Eller har varit det hela helgen då jag inte haft någon tid att få vila ut..
Och sen inatt fick jag dela säng med två pågar. Vilket var Ponne & Hampus. Min bror var också här men ville inte ligga uppe i sängen med mig, haha!
Har ni någon gång insett hur irriterad en okänd människa kan göra en? Hur lack man blir på en människa som inte ens står med fötterna på jorden? Jag är fruktansvärt irriterad och kommer att vara det länge till. Men samtidigt skrattar jag åt denna lilla skit till människa!
Ibland undrar jag hur vissa människor orkar? Helt jävla seriöst?!

Påtal om annat så fyller jag snart år. Längtar faktiskt lite så jag kan skriva in mig på körskolan och skaffa körkort snart. Jag satsar på intensiv körkort. Enklast så faktiskt..
Det jag ser mest fram imot är faktiskt att skaffa körkort. Att få ta sig fram när man vill och vart man vill..
Det ska bli otroligt skönt, en fruktansvärt härlig känsla faktiskt!
Nej, det ser jag fram imot. Och så hoppas jag på att mamma ger mig en riktig fet bil i present!;)
Man kan ju alltid önska sig!
Nej, slutsnackat, nu sängen!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0