TA ALDRIG SKIT

Jag har lärt mig en sak sedan jag var liten, och det är att aldrig ta skit!
Och jag tänker inte ta skit. Men jag är fruktansvärt trött på allt runt omkring mig just nu.
Trött på människor som klagar på andra och tror att dem är perfekta själv. Trött på att folk blandar sig i och tror att de vet något när de inte ens varit i närheten. Ja, helt enkelt trött!
Trodde faktiskt att vuxna skulle vägleda och visa vad som är rätt och fel för barn/ungdomar, men jag har visst trott fel hela tiden.
Fattar inte hur en gammal människa ens kan få för sig att ljuga?! Vad är det bra för? Herregud, det sista man vill när man är så gammal är väl ändå att ljuga? Man dör ju vilken sekund som helst. Eller så är människan bara senil!
Nej, jag är trött på att ta en jävla massa skit hela jävla tiden, och sen i slut ändan är det ändå jag som är den "onda"! Nej, glöm det. Jag skiter i detta stället, hittar ett nytt, sen kommer jag aldrig mer att vilja se ansiktet på dem som är idioter. Vill inte ha med såna att göra!
Sen att människor tar mitt hemland som ett skydd, det är äckligt fegt! Och väldigt patetiskt av en jävla människa som är över 50bast! Kom igen, vad fan har hänt med världen?
Har den jävla människan haft det svårt hemma? Eller kanske hans föräldrar uppfostrat honom helt jävla fel? Ja, vad fan vet jag! Men det är iallafall nånting som inte stämmer så mycket vet jag..
Egentligen vill jag inte ens slösa tid på att skriva ett inlägg om idioter, men jag är förbannad, ledsen och jävligt sårad! Och det blir ju inte bättre när en jävla idiot som inte vågar stå och säga saker försöker blanda sig i och tro sig veta allt. Nej, det är fan inte lätt! Om du nu vill säga något så kom och säg det till mig, inte till någon annan som ändå snackar med mig sen. Sätter vem i skiten? Du är den enda som sätter andra i skiten! Din fege jävel. Vänta bara tills vi träffas. Du kommer inte få det lätt gubben lilla! Jag ska ställa dig på plats, eller så ska du få fly här ifrån! DU ÄR ÄCKLIGT! & världens fulaste kille!

Sen så ska du veta att det spelar ingen roll hur gammal man är, man kan alltid ha sina föräldrar som hjälp. Man är inte feg eller kan "inte ta hand om sig själv" bara för att man ber sina föräldrar om hjälp. Men jag förstår hur du menar, du har ju inga föräldrar som vill hjälpa dig, med tanken på att de vet att du sätter dig i skiten själv. Och sen för att du är en misslyckad person! Och jag menar det verkligen! Du är en uberful kille.. Bara så du vet!
Nu är dettainlägget slut, orkar inte lägga ner mer energi på er! PUSS PÅ GUMPEN!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem bryr sej om vad en barnslig ful liten apa tycker. Om du hade plockat upp skiten som du springer och slänger överallt så hade jag väl skitigt i dej.Du tycker du är smart ändå blev du på smällen SOM SEXTONÅRING. Om du har några mer åsikter om mej och vill sätta mej på plats så står och ivrigt och väntar... DEN fule gubben

2011-04-22 @ 15:40:25
Postat av: Anonym

Vem bryr sej om vad en barnslig ful liten apa tycker. Om du hade plockat upp skiten som du springer och slänger överallt så hade jag väl skitigt i dej.Du tycker du är smart ändå blev du på smällen SOM SEXTONÅRING. Om du har några mer åsikter om mej och vill sätta mej på plats så står och ivrigt och väntar... DEN fule gubben

2011-04-22 @ 16:02:27
Postat av: Anonym

om typ den anonyma hade kunnat våga skriva vem han/hon är så hade personen inte varit en lika stor idiot! STÅ för dina åskiter!

2011-04-26 @ 17:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0