Tjejkväll

Idag har vi haft värsta tjejkvällen. Hampus är hos Ponne i Lund. De behövde också egen tid. Eller Hampe. Så jag fick min egen tid tillsammans med Lina och Jane, som gör mig sällskap inatt. Haley är också med oss. Hon sover dock nu. Och det ska vi också göra. Tog dessutom ner Haleys säng idag, jag och jane!
Pappa Hampus har inte haft tid att göra det.. Eller har inte orkat göra det heter det kanske.
Vi har iallafall haft riktigt mysigt. Tränade innan idag och Ponne passade Haley, underbara kille!
Haley klarade sig utmärkt. Ska träna imorgon också. Det är gutt, hoppas på att gå ner typ 20kg! Okej, jag skoja!
Men men, har tittat på Eva&Adam, skit bra filmer. Helt galant kväll alltså.
Hur har ni det, Ponne & Hampus? Lika bra som oss? Nej, skullte inte tro det!;) Vi har det underbart!
Haha, nej nu ska jag fan inte vara så elak.
Vill ni veta vad vi gör nu? Vi snackar om vikt och diet. Alla vill vi gå ner i vikt inför sommaren och alla vill vi vara snygga! Men det är lättare sagt än gjort. Någon som har några bra tips?
Inte bara träna då såklart. Utan när det gäller matvägar också?
Nu ska ni få några fina bilder, sen ska vi sova!♥


Hello Kitty champange. Köpte jag på ICA kvantum i Eslöv för 20kr.
Var tvungen att ha den med tanken på Kittyn.
Teddy & Kalvin lekte första gången tillsammans imorse.
Jag & Ponne i helgen. Det är vår uppgift att ta bilder när vi festar ihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0