13e februari 2011

Hello Sweden!

Allt bra med er? Med oss är det toppen. Dock tycker Haley att det är lite jobbigt med värmen nu. Men nu ligger hon i air condition och sover. Stackars tös som inte är van vid denna värmen.
Vi ska snart iväg till ett köpcenter och titta runt lite. Har varit vaken väldigt länge idag. Vaknade vid 7 tiden imorse och skulle ge mat till munkarna som kom förbi här.
Det var roligt att se hur de i thailand gör varje söndag.
Faktiskt lite ovanligt. Vi brukar ju inte göra något speciellt på söndagar i sverige. Utan söndagar är ju mer en slappedag.. Vilket är skönt! Men också roligt att få variera sig lite.
Hur som helst så ska jag fakiskt upp och dushca nu. Så att jag kan känna mig lite fräsch. Och sen så ska jag göra vid mig för att åka iväg. Så vi hörs antagligen senare eller en annan dag! För ikväll åker vi till pak kret, där min låtsas mormor bor. Ska vara där tills imorgon! Sen så blir det min morbror i pachi!
Så vi hörs någon gång de närmaste dagarna. Men sköt om er!♥

Kommentarer
Postat av: anonym

hej may. vet att du är utomlands men jag behöver verkligen din hjälp. jag är rädd för att jag är gravid (min mens är sen, ska såklart testa mig) men jag undrar hur fort du märkte att du va gravid, och hur märkte du det? snälla snälla svara så fort som möjligt

2011-03-06 @ 17:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0