2a februari 2011

Hejsan bloggen.
Idag mår jag rätt skit, men fick ta mig i kragen för att stiga upp och plocka undan lite, byta bajsblöja på Haley, diska, ge Haley lunch, torka av skåpen där det runnit massa kladdigt på, ta lite juice till mig själv och nu sitter jag här och mår allmänt dåligt..
Igår bloggade jag inte överhuvudtaget ju. Det enda jag kan säga var att dagen var sjukt stressig så jag orkade helt enkelt inte.
Som ni vet så åker vi ju snart till Thailand, och det är mycket kring det nu när man har en bebis. Man ska packa och allt ska med. Man måste ringa flygbolag hit och dit. Man ska kolla tider, man ska kolla allt helt enkelt.
Och det här med att flyga med en bebis är både nytt för mig, Hampus och Haley.
Vi har aldrig flygit med en bebis förr, Hampus har åkte flygplan en gång och det var förra året.. Så ja, allt är helt nytt! Mamma hjälper oss med så mycket hon bara kan, men hon kan fortfarande inte planera allt som vi måste ha med oss. Det var längesedan min bror var så liten att hon behövde hela hemmet med sig som packning.
Men det löser sig säkert. Det gör det alltid!
Men ni får räkna med er att bloggen kommer att ligga nere lite mer nu.
Men jag hoppas att ni förstår.
Nu ska jag leka med Haley. Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0